poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Meandrami czyli Chaotyczne i przypadkowe notatki

Witam. Mam na imię Monika. Zainspirowała mnie Dagmara, właścicielka bloga http://villavintage.blogspot.com/, ale nie tylko ona.
Mój blog będzie zapewne dość chaotyczny, głównie ze względu na liczne zainteresowania, jeszcze nie wiem dokładnie jakiego kształtu nabierze. Z pewnością będzie osiem działów:
  • DOM - poświęcony sprawom domowym (kuchnia, architektura wnętrz, drobne robótki, ogródek, itp);
  • LINKI - poświęcony ciekawym rzeczom w sieci;
  • KULTURA - zajmujący się filmem, wystawami, teatrem, muzeami itp;
  • KSIĄŻKI - o książkach, które czytam i które polecam innym;
  • TKANINY - o materiałach;
  • TECHNIKI - różne techniki;
  • HAFT KRZYŻYKOWY - różne wzory haftu krzyżykowego;
  • KOLORY - o różnych kolorach;
Chcę się jeszcze trochę pozachwycać stroną Villa vintage, jest świetna, a ponieważ dopiero co ją odkryłam to czytam od deski do deski. Polecam wielbicielom pięknych wnętrz, ładnych zdjęć i zdolnych kobiet.
Na koniec link do firmy Puro lino, która robi z czystego lnu bieliznę pościelową i stołową http://www.purolino.it, świetnie wykonaną z doskonałego materiału. Trafiłam tam bo od jakiegoś czasy przymierzam się do lnianego obrusa i szukam inspiracji w sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz